یزدفردا:روز گذشته سرفصل پروژه‌های فناوری اطلاعات شهرداری یزد در جمع شرکت‌های حاضر در پارک علم و فناوری اقبال ارائه گردید و راه‌کارهای تعامل هرچه بیشتر شهرداری یزد و پارک علم و فناوری در زمینه پیاده‌سازی پروژه‌های سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان فاوا، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری اقبال و مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های حاضر در پارک برگزار گردید، مدیرعامل سازمان فاوا پروژه‌های فناوری اطلاعات سال جاری شهرداری یزد را در پنج سرفصل نرم‌افزار، سخت‌افزار، نقشه‌های جغرافیایی، آمار و اطلاعات و مدیریت شهری به حاضرین ارائه داد.
مهدی فعالی هدف از تشکیل این جلسه مشترک را واگذاری انجام پروژه‌های فناوری اطلاعات به شرکت‌های توانای بومی عنوان کرد و ادامه داد شهرداری یزد در راستای حمایت از این شرکت‌ها حاضر به انتقال تجربیات و آموزش نیز می‌باشد.
وی که برای سومین سال پیاپی به رتبه برتر شهرداری‌های کشور در زمینه فناوری اطلاعات دست‌ می‌یابد اذعان کرد بی‌شک رشد و اعتلای شرکت‌های بومی برای تثبیت جایگاه کنونی شهرداری یزد کمک شایانی خواهد کرد و موجبات ادامه پیشتازی شهرداری یزد را فراهم خواهد آورد.
شایان ذکر است امنیت اطلاعات، دوربین‌های نظارتی، تهیه نقشه شهر یزد، ساماندهی بایگانی‌، ممیزی، روزآمد‌سازی اطلاعات، اجرای پروژه نظرسنجی و تهیه نرم‌افزارهای تخصصی از مهمترین پروژه‌های سال جاری شهرداری یزد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا